Internetiturundus

Internet on muutnud turundusmaailma pea kõigis selle aspektides. Sõltumata äri tüübist või valdkonnast on internet tõenäoliselt ka sinu ettevõtte turundusstrateegia keskpunktis.

Eriti kiire on olnud kasv e-poodide puhul, mille kaudu ettevõtted pakuvad oma kaupu peaasjalikult interneti vahendusel. Paljude nö telliste ja mördi ettevõtete jaoks pakub internet aga lisavõimalust oma toodete turustamiseks.

Enamik ärimudeleid rakendab interneti poolt pakutavaid lahendusi, et edendada oma äri veebisaitide, blogide, e-posti ja sotsiaalmeedia vahendusel. Veelgi enam, e-marketing võimaldab teostada turundustegevusi, mis ulatuvad turu-uuringutest kuni klienditeenindusaspektide parandamiseni.

 

E-pood

E-pood omab traditsiooniliste ärimudelite ees rohkelt eeliseid, mis ei piirdu ainuüksi madalamate üldkulude ja võimalusega jõuda laiema publikuni. Võite parandada näiteks klienditeenindust, võimaldades klientidel sooritada oste otse kodulehelt.

Kodulehe turundus

Baaskujul võimaldab ettevõtte veebileht klientidel ettevõte üles leida, pakkudes kontaktandmed ja tutvustades pakutavaid võimalusi. Kuid interneti poolt pakutavate turundusvõimalustega saab minna oluliselt kaugemale. Kodulehe vahendusel saab külastajatele põhjalikult tutvustada oma toodet või teenust ja teha neile eripakkumisi.

 

Turunda oma ettevõttet veebis

Kodulehest pole kasu, kui seda keegi ei külasta. Lihtsad meetmed nagu meeldejääva nime valimine, veebilehe reklaamimine ja saidile liikluse suunamine e-turunduse kampaaniate näol ning kodulehe aadressi lisamisega trükitud turundusmaterjalidele jmt on kõik siinkohal abiks.

Turundus sotsiaalmeedias on nüüdseks enamike ettevõtete jaoks rutiinne meede oma äri internetis edendamiseks ja klientidega suhtlemiseks. See aitab ehitada ettevõte mainet ja tõsta brändi tuntust. Kohalolek Twitteris, Facebookis ja LinkedIn-is võimaldab klientideni jõuda nii olemasolevatel kui ka uutel sihtturgudel.

 

E-maili turundus

E-mail on mugav ja kuluefektiivne viis anda oma ettevõtte olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele infot pakkumiste kohta, vastata küsimustele ja pakkuda kliendituge. E-maili abiga saab tähelepanu juhtida eripakkumistele, uudistoodetele ning suunata liiklust kodulehele.

E-maili turunduse eeliseks on madalamad kulud ja kõrgemad tagasiside näitajad kui traditsioonilisel postiturundusel.

 

Sotsiaalvõrgustikud

Sotsiaalvõrgustikud nagu Facebook, Twitter ja LinkedIn on olulised vahendid, mis aitavad teil kiirelt ja efektiivselt jõuda oma ettevõtte sihtturgudeni. Nad võimaldavad püsti panna oma e-müügikoha, näidata ettevõtte teadmisi ja võimekust, arendada kliendisuhteid ja suhelda tarnijatega. Ennekõike võimaldavad nad edendada oma äri laiemalt, liiklust kodulehele suunata ja seeläbi müüki kasvatada.

 

TIM_3588RD_correct_small3

Andrei Gellart   |   DIGITURUNDUSE KONSULTANT

Võta julgelt ühendust telefonil +372 5854 5869 või e-maili teel: ag@plurium.ee

Joa 2/1, Kadriorg, Tallinn / Google Maps

 

Tulge kohvile – saame tuttavaks, arutame perspektiive ja võimalusi!

Teie nimi

Teie e-post

Teie telefon

Sõnum